|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 17.-23.12., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

ČLANCI

Kretanje prevenira šećernu bolest u trudnoći

Autor: Iva Šklempe Kokić, fizioterapeutkinja i kineziologinja | 21.10.2020
image

Rizični čimbenici koji utječu na pojavu gestacijskog dijabetesa su pretjerana tjelesna težina, fizička neaktivnost, nezdrava prehrana te prethodna trudnoća u kojoj se javio gestacijski dijabetes.

Gestacijski dijabetes - istraživanje

Autor: Uredništvo Ringeraje | 22.11.2013
image

Sve trudnice koje se odluče sudjelovati u ovom korisnom istraživanju dodatno motivirano besplatnim trudničkim masažama i savjetima fizioterapeuta!

Jogom ostanite u formi

Autor: Uredništvo Ringeraje | 29.5.2012
image

Vaše tijelo se u trudnoći mijenja, no prakticirajući jogu uspjeti ćete zadržati liniju i zdrav duh...

OZNAKE:

Vježbanje u trudnoći - da ili ne?

Autor: Uredništvo Ringeraje | 3.5.2012
image

Trudnoća je posebno vrijeme koje donosi brojne promjene. Vaše tijelo je izvor života za vašu bebu pa treba pojačati svijest o vlastitom tijelu.

Plivanje u trudnoći

Autor: Uredništvo Ringeraje | 26.6.2020
image

Vježbanje je u trudnoći jako važno. Plivanje je jedan od sportova od kojeg ćete se bolje osjećati i imati bolju kondiciju.

U boljoj ste formi nego što mislite

Autor: Uredništvo Ringeraje | 6.7.2011
image

Trudnicama redovito savjetuju plivanje, gimnastiku i pilates, no neki stručnjaci smatraju da predobra forma može ustvari ometati porođaj.

Vježbanje za lakši porod

Autor: Uredništvo Ringeraje | 17.2.2011
image

Jedan od najboljih načina za pripremu tijela za porod su vježbe istezanja. Predstavljamo vam jednostavnu vježbu uz pomoć koje možete svoje tijelo pripremiti za porod.

Čvrsto tijelo u trudnoći i nakon nje

Autor: Youtube video | 29.1.2011
image

Pogledajte kako učvrstiti mišiće tijekom trudnoće. Vježbe su primjerene i za vrijeme nakon trudnoće.

Trbušni mišići trudnice

Autor: Uredništvo Ringeraje | 12.12.2010
image

Da li je u trudnoći dozvoljeno jačati trbušne mišiće? Tradicionalni trbušnjaci su zabranjeni, isto tako je potrebno izbjegavati vježbe pri kojima trebate ležati na leđima. Kako je onda moguće trbušne mišiće učvrstiti i u trudnoći?

Osnažite svoje zdravlje

Autor: Emma Shrimseley, Branka Pollak | 23.10.2010
image

Dolazi nam hladnije vrijeme i s njime povezane sezonske bolesti. Sada kada vam je imunosni sustav slabiji, teže ćete ih izbjeći. Znate li kako se možete boriti?

STRANICA 3 OD 5



Anketa

Dojenje.
пеперутка16

Koliko si dugo dojila?

Oznake

Sve najbolje!

Nekoliko korisnica i korisnika koji danas slave rođendan:

Čestitamo!