Munslow u 14:46
RR i Fisher Price Božićna nagradna igra
Uredništvo ringeraja.hr, MB, 9.12.2013U mjesecu darivanja, RR i Fisher Price pripremili su vrijedne nagrade za vaše mališane. Sve što je potrebno kako bi razveselili svog malog istraživača novom igračkom, je znati točan odgovor na pitanje:
Kako se zove prva Fisher-Price igračka iz linije Sveznalica (koja govori i pjeva na hrvatskom jeziku) a u Hrvatskoj se pojavila 2008. godine?
Svi registrirani korisnici koji najkasnije do 19.12. u 23.59 na ovoj temi na forumu, točno odgovore na pitanje, sudjeluju u nagradnoj igri u kojoj možete osvojiti čak 13 nagrada!
3x Fisher price Psić sveznalica
10x Fisher Price plastificirani podbradnjak
Pobjednike biramo 20.12. putem random.org, a objavljujemo 21.12. na forumu i portalu.
A odgovor na nagradno pitanje možete pronaći u slijedećem tekstu.
Radost koja obogaćuje sve!
Fisher – price stvara igračke koje donose učenje i smijeh. Zato jer je igra život! To je pozitivna i kreativna strana svega. Igra je vrlo bitna za psiho – emocionalni razvoj ljudskog bića od samog početka života! Beba treba iskusiti sve… Znatiželju, otkrivanje, dijeljenje, razočaranja kada sa pogriješi i bezbroj ponavljanja!
Govoreći o igračkama, iza svake Fisher-Price igračaka stoji tim kreativnih dizajnera, umjetnika i inženjera, koji od skice na papiru preko izrade dolaze do finalnog proizvoda. Taj trud odnosno proces proizvodnje izdvaja Fisher-Price igračke od ostalih. Slijedeće činjenice svjedoče koliko ovog posla u stvari predstavlja dječju igru:
- Fisher-Price testira nove proizvodne ideje u laboratoriju igre (Play Laboratory) s najstrožim mogućim kritičarima – djecom! Gotovo svake godine više od 2.000 djece pomaže Fisher-Price-u da odluči koji će proizvodi doći na tržište. Od osnutka, 1961. godine, više od 50.000 djece je zaslužilo status “Official Toy Testers” odnosno „službenog ispitivača igračaka“!
- Fisher-Price zna da su djeca i njihova mišljenja važna, ali uvijek provjeri sve i sa roditeljima! Na taj način Fisher-Price poziva više od 1.000 roditelja (uglavnom majki) svake godine, kako bismo ih pitali za mišljenje o novim igračkama i dječjom opremom. No ta brojka roditelja ne uključuje oko 8.000 roditelja s kojima se razgovara u okolici East Aurora-e svake godine!
- Fisher-Price, od 2,500 novih ideja za stvaranje novih igračaka svake godine, proizvede maksimalno 50 novih igračaka!Nadasve kreativni i iskusni dizajneri Fisher Price-a, godišnje sakupe 2.000 – 2.500 ideja za nove igračke, od kojih 200 izaberu za nove proizvodne linije. Od 5.000 ideja, njih manje od 200 se prezentira na sajmu igračaka.
- Ideje za nove proizvoda dolaze iz mnogih izvora, uključujući i iskustva iz djetinjstva dizajnera. Klasična Fisher-Price igračka inspirirana je tipično dječjom fascinacijom susjedove kosilice za travu, gdje umjesto dima izlaze balončići- Bubble MowerÔ je stvoren!
Jednom kada ideja postane proizvod, on prolazi kroz jednu od najrigoroznijih procedura testiranja u industriji.
- Kotači na Fisher-Price triciklu se testiraju na način da moraju prijeći put od 100 milja.
- Gumbi, tipke i drugi mehanizmi moraju izdržati barem 1.000 pritisaka odnosno aktivacija kako bi se uvjerili da je igračka pouzdana u pogledu dugotrajnosti i ponavljanja prilikom upotrebe.
- Igračke koje imaju govorne mehanizme se testiraju na način da se aktiviraju 25.000 puta kako bi se testirao zvuk, a 150.000 puta se aktivira kako bi se testirali elektronički prekidači.
Sposobnost učenja kod djece započinje sa navršenih šest mjeseci, stoga je linija igračaka Učenje i smijeh namijenjena djeci od šest mjeseci starosti i starijoj jer te igračke potiču učenje kroz svakodnevnu zabavu i igru. Na temelju više od 80 godina iskustva u razvoju i stvaranju igračka za novorođenčad i djecu do predškolskog uzrasta, u Fisher-Price®-u znaju da djeca uče i razvijaju se kroz sve što vide i čuju tijekom dana.
Igračke iz linije Učenje i smijeh™ su stvorene na način da potiču djetetovu prirodnu radoznalost uz glazbene i edukativne funkcije koje posjeduju. Tako je razvijena jedna potpuno nova linija igračaka koja potiče učenje brojeva, slova, dijelova tijela, prvih riječi, geometrijskih oblika i drugih osnovnih znanja. Svaki proizvod iz ove linije igračaka ima barem dvije funkcije odnosno učenje i zabavu.
Fisher-Price®-ove igračke iz linije Učenje i smijeh prilagođene hrvatskom jeziku po prvi puta su u Hrvatskoj predstavljene 2008. godine pod popularnim imenima Sveznalica te su do danas postale nezaobilazne igračke u gotovo svakoj obitelji i domu. Veselom Psiću Sveznalici tako su se redom u obitelj Sveznalica pridružili: telefon za Sveznalice, lončić Sveznalica, knjiga za sveznalice, ključevi za sveznalice, gusjenica pričalica za sveznalice, glazbena kravica, praščić i patka za sveznalice, lopta za sveznalice, CD player za sveznalice, daljinski upravljač za sveznalice i najnoviji psić Sveznalica sa srcem.
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
Govorom dijete razvija intelektualne sposobnosti – kad nešto kaže, ono pokušava riječima izraziti misli. Tako misli post...
4
Zaks i američka tvrtka Inverness, prvi u Hrvatskoj predstavljaju inovativni sustav bezbolnog bušenja ušiju, prikladan i ...
4
Pogledajte kako na jednostavan način spriječiti brzo širenje zaraze. (engleski video)
3
Genetika je komplicirana. Znamo samo da smo više slični jednom od roditelja, što opet ovisi o kombinaciji gena koju dobi...
3
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.




