|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 06.-12.11., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Nesanica u trudnoći

Uredništvo Ringeraje, 4.5.2010
Tražite li odgovore kako se naspavati u trudnoći, postoji nada...
Ključne riječi:

image
/11



Nesanica je prilično česta u trudnoći, zahvaća oko 75% trudnica i u većini slučajeva je kronična ili se javlja povremeno. Često mokrenje, grčevi u nogama i stres su neki od najčešćih slučajeva sa kojima se trudnice suočavaju. Tražite li nekakve odgovore kako se naspavati u trudnoći, postoji nada.

Nesanicu u trudnoći često uzrokuje nekoliko razloga koji nemaju isti učinak na većinu ljudi. Zbog trudnoće ste u većem stresu i imate i druge probleme koji doprinose nedostatku sna. Stoga ako se pitate koji su to razlozi, evo većine: tjeskoba, žgaravica, bolovi u leđima, jako živi snovi, hormonalne promjene i stres koji vaše tijelo trpi dok vam raste trbuh. A osim uobičajene jutarnje mučnine morate se nositi sa glavoboljom, vrtoglavicom i nervozom. Čim identificirate što vam uzrokuje cjelokupan problem, bit ćete korak bliže potrebnom i željenom odmoru.

Nesanice tijekom trudnoće se možete riješiti na jedan jednostavan način, a to je opuštanje. Tjeskoba i stres su dva glavna razloga zašto vam se tako teško naspavati. Morate znati da postoje određeni zdravstveni rizici koji prate nekvalitetan san, no zdravlje vaše bebe neće biti obuhvaćeno vašim problemom sa nesanicom. Vrlo je važno da naučite kako doći do prijeko potrebnog sna. Najvažnije je da naučite kako se opustiti i naučite se brinuti o sebi. Ne bi sve to smjeli olako shvaćati.

Joga i meditacija neki su od načina opuštanja i oslobađanja od stresa koji su mnogim ženama pomogli. Ako niste u stanju previše izlaziti iz kuće i isprobavati nove stvari, neke stvari kojima ćete poboljšati san možete učiniti sami kod kuće. Jedno što možete učiniti je prilagoditi sobnu temperaturu kako vam najviše odgovara i pobrinuti se da atmosfera bude smirena. Spavaća soba bi trebala biti prilagođena za spavanje. Ne smije biti pretopla ili prehladna, da ne drhtite čitavu noć. Madrac bi vam trebao biti tvrd i ugodan, ali ne pretvrd, kako se ne bi ujutro budili sa ukočenim vratom, bolovima u leđima ili drugim bolovima. Okružite se opuštajućom glazbom ili snimkama zvukova iz prirode poput valova ili kiše kako bi lakše zaspali.

Druga jednostavna tehnika koju možete isprobati je topla kupka prije spavanja da se lakše opustite. Neka vas partner izmasira kako bi vam se opustili mišići. Vježbanje vam također može pomoći kod opuštanja (ali ne u periodu 3 sata ili manje prije odlaska u krevet). Nemojte se previše naprezati prije spavanja jer će vas adrenalin od vježbanja držati budnima.

Ako ne zaspete ni nakon pola sata, ustanite i bavite se laganim aktivnostima poput čitanja sve dok vam se ponovno ne počne spavati.

Da bi ublažili bolove u leđima, spavajte na boku. Savinite koljena i stavite jastuk između nogu. Stavite jedan jastuk iza leđa i jedan ispod trbuha radi potpore. Uz težinu trbuha, spavanje na leđima bi moglo dovesti do probavnih i respiratornih problema, te sniženog krvnog tlaka i smanjene cirkulacije, što može loše utjecati na vaše zdravlje i zdravlje vaše bebe.

Primjetit ćete da postoje brojne stvari koje vam mogu pomoći da se riješite nesanice u trudnoći i morat ćete otkriti koja vama najbolje odgovara za rješavanje tog problema.

Nesanica u trudnoći ne treba biti teret. Na kraju, vi ni ne morate biti u onoj statistici koju smo naveli. Ako ipak imate probleme sa nesanicom, uz ove jednostavne tehnike riješit ćete se ovog problema i konačno se naspavati.

 
Dobili ste rezultate testa NIFTY - što sad?
„Da li “low risk” znači da rizik ipak postoji?” „Zašto na rezultatima nigdje ne piše 100 %?” „Je li moja beba zdrava?“
4
Rast ploda po tjednima trudnoće
Već za vrijeme trudnoće djeca rastu različitom brzinom...
4
Kako i kada se stvara mlijeko u dojkama?
Mlijeko se u dojkama stvara tijekom trudnoće!
3
Ljekovite biljke za trudnice i dojilje
Ljekovite biljke su dar prirode. Uz malo znanja o ljekovitosti i pripremi mogu nam biti od velike koristi. Žene bi u per...
3


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




Anketa

Imate li nekog od korisnika blokiranog?
BruMa

Imate li nekog od korisnika blokiranog?

Da (15%)

Ne (85%)


Broj svih glasova: 131

Hvala na glasovima. Glasovala/glasovao si već na svim aktualnim anketama. Možeš napraviti svoju anketu!

Oznake

Sve najbolje!

Nekoliko korisnica i korisnika koji danas slave rođendan:

Čestitamo!