BuyGBL u 01:37
Inteligencija, kreativnost i zdrave emocije
Uredništvo Ringeraje, 13.1.2020
Stimuliranje najmlađeg uma je u današnjem vremenu izuzetno težak, sveobuhvatan proces, kojeg svaki roditelj na svoj način ispunjava. U knjizi M. Diamond i J. Hopson: Čarobno drveće uma.
ZA TROGODIŠNJAKE preporučuje se da odrasli dopuste:
- igranje nasamo i s prijateljima,
- istraživanje u kući i vani s aktivnim trčanjem, bacanjem i hvatanjem lopte, manuelne aktivnosti s kompletima, puzzlama i likovnim materijalom,
- pokusi s kockama, vodom, pijeskom, mjehurićima...,
- jezične i glazbene vještine putem razgovora, rima, priča, muzike.
PROČITAJTE JOŠ: Životne lekcije koje možemo naučiti od djece
ZA ČETVEROGODIŠNJAKE:
- izlasci u zoo vrtove, lutkarske predstave,
- edukativni kutovi u sobama,
- razvoj jezičnih, muzičkih i likovnih vještina putem slušanja i gledanja priča i pjesmica, igranjem uloga...
- različiti hobiji, sportske igre...
ZA PETOGODIŠNJAKE
- vrijeme za igru, sagorijevanje energije i vježbanje motoričkih vještina
- sistematsko učenje određenih tema, predmeta, prirodnih pojava koje su zanimljive pojedinoj djeci (npr. more, šuma, jezero…)
- razvoj predčitalačkih vještina, vještina služenja olovkom
- upoznavanje sa prirodnim znanostima, društvenim predmetima, likovnom umjetnosti, glazbom
- vođene aktivnosti i igre
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
Kod kuće valja imati posebnu kutiju u kojoj su najosnovnije stvari za pružanje prve pomoći ozlijeđenom djetetu. Takva ku...

Predškolci su po prirodi zaigrani te je važno da sve što i nauče prije škole uče kroz igru. Učitelji su često primorani ...

Zamislite dijete kako se igra. Zamišljate li sobu punu igračaka, vlakić na podu i košaru punu loptica? Za djecu, igra ni...

Osim preparativne i dekorativne kozmetike u svakom kućanstvu bi se trebali naći i balzami i gelovi koji djeluju protiv r...
