|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 17.-23.12., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Kupanjac i krevet, ritam i rutina spavanja

Uredništvo Ringeraje, 3.7.2020
Vaša beba postaje sve mobilnija i aktivnija pa se može početi opirati stvaranju rutine – pogotovo rutine za spavanje.

image
Masaža je predivan način da se doista povežete i opustite s vašom bebom
/11


Vaša beba postaje sve mobilnija i aktivnija pa se može početi opirati stvaranju rutine – pogotovo rutine za spavanje.

Može postati teško sačuvati interes vaše bebe za tihu rutinu spavanja koju ste dosad koristili i oboje vas može frustrirati traženje rješenja za ovaj izazov i kako naučiti bebu da se tiho smjesti u krevet.

 

U dobi od 12 mjeseci bebe su sposobne razumjeti jednostavne upute i možete iskoristiti vrijeme za higijenu kako bi beba počela učiti i razumijevati da je vrijeme igranja završilo i da je vrijeme da se počne kupanje i rutina za spavanje. Ne očekujte odmah previše ili biste mogli postati obeshrabreni i frustrirani!

 

Dajte vašoj bebi vrijeme da se prilagodi na promjene u rutini – učinite to na zabavan i miran način i pomozite joj da nauči da postoji vrijeme za igru i vrijeme pripreme za spavanje.

 

PROČITAJTE JOŠ: Rast zubi

 

U ovom periodu vaša će beba uživati u guranju, bacanju i rušenju igračaka, što ne želite uzeti kao dio vremena za higijenu. Odmicanjem igračaka (što je nježnije moguće) i objašnjavanjem da će ih tako lakše moći pronaći sljedećeg dana može pomoći bebi da shvati da uvijek ima još igre sutra.

 

Uvijek možete i ispričati neku uspavanku i dozvoliti bebi da odabere knjigu dok se vi pripremate, tako da vidi nagradu za njen dio u higijenskim aktivnostima.

 

Oko ovog perioda, beba se može početi opirati „dnevnim spavancima“, iako ih još uvijek vrlo vjerojatno treba, i ako ne odspava može biti preumorna i nemirna kada krene spavati.

 

Načini za opuštanje


Topla opuštajuća kupka doista može pomoći bebi da postane opuštenija i mirnija te se pripremi za spavanje. Pobrinite se da ne traje predugo i da se ne pretvori u bitku s mjehurićima!

 

Jednom kada beba izađe iz kade, prijeđite u njezinu sobu da je osušite i obučete. Pokušajte ne izlaziti iz njezine sobe ili se možda neće htjeti vratiti u sobu ponovo. Postoje načini na koje vašu bebu možete držati okupiranom tako da ne misli o napuštanju sobe.

 

PROČITAJTE JOŠ: Skokovi u razvoju

 

Masaža je predivan način da se doista povežete i opustite s vašom bebom. Masaža ima mnogo zdravstvenih benefita za bebu i noću se fokusirajte na umirujuće poteze kako biste bebu opustili i uspavali. Pobrinite se da ste vi opušteni i da vam se ne žuri prije nego što počnete jer će u suprotnom vaša beba preuzeti vašu napetost ili užurbanost pa bi masaža mogla imati suprotan učinak od onog kojemu ste se nadali.

 

Važno je i odvojiti vremena da se uvjerite da je okruženje u sobi u kojoj vaša beba spava pogodno za kvalitetan noćni san. Provjerite da temperatura nije prevruća ili hladna (oko 16-18 stupnjeva je idealno). Lagana muzika ili „bijeli šum“ obično pomažu nekim bebama. Pobrinite se da u sobi nema previše svjetla, možda će vam trebati obložene zavjese ili spuštene rolete ako vam smeta ulično osvjetljenje ili tijekom ljetnih mjeseci. Pobrinite se i da nema pokrivača ili jastuka u krevetiću kako bi vaša beba bila sigurna.

 

Završite uspavankom ili pjesmicom, posljednji put nahranite i spremite na spavanje.

 

Promjena rutine uvijek remeti i možda će biti potrebno nekoliko noći da se vaša beba prilagodi – budite strpljivi i dosljedni. Imajte na umu važnost dnevnoga spavanja za bebu kako biste spriječili premorenost kasnije u danu. Najenergičnije vrste igre igrajte ranije u danu, a možete se poigrati i u parku ili na svježem zraku prije smirivanja prema spavanju. Vaša će se beba ubrzo naviknuti na istraživanje svijeta i pamtiti spavanje noću.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Sportsko razvojni programi za bebe i djecu
Naši programi obuhvaćaju plivanje, sport u dvorani, kondicijsku pripremu za djecu od 7 do 12 godina, a za najmlađe i gl...
3
Razvojne prekretnice 0-6 mjeseci
Tijekom prve godine života bebe rastu nevjerovatnom brzinom i svakim danom sve više napreduju i razvijaju se.
3
Crvenilo na guzi
Mnoge bebe pate od pelenskog osipa. Uz pomoć ovih savjeta ćete crvenilo na guzi brzo savladati.
3
Regresija sna u dobi od četiri mjeseca
Regresija spavanja je normalna razvojna faza. To je prolazni period kada dijete ne spava na uobičajen način, ima poteško...
3





Anketa

Pomozite!
пеперутка16

Moju sestru muž vara. Uhvatila sam ga sa svalerkom i slikala ga. Nisu me vidjeli. Što uraditi? Svaku noć plačem, pijem tablete za smirenje.

Oznake

Sve najbolje!

Nekoliko korisnica i korisnika koji danas slave rođendan:

Čestitamo!