Munslow u 14:46
Inteligencija, kreativnost i zdrave emocije
Uredništvo Ringeraje, 13.1.2020
Stimuliranje najmlađeg uma je u današnjem vremenu izuzetno težak, sveobuhvatan proces, kojeg svaki roditelj na svoj način ispunjava. U knjizi M. Diamond i J. Hopson: Čarobno drveće uma.
ZA TROGODIŠNJAKE preporučuje se da odrasli dopuste:
- igranje nasamo i s prijateljima,
- istraživanje u kući i vani s aktivnim trčanjem, bacanjem i hvatanjem lopte, manuelne aktivnosti s kompletima, puzzlama i likovnim materijalom,
- pokusi s kockama, vodom, pijeskom, mjehurićima...,
- jezične i glazbene vještine putem razgovora, rima, priča, muzike.
PROČITAJTE JOŠ: Životne lekcije koje možemo naučiti od djece
ZA ČETVEROGODIŠNJAKE:
- izlasci u zoo vrtove, lutkarske predstave,
- edukativni kutovi u sobama,
- razvoj jezičnih, muzičkih i likovnih vještina putem slušanja i gledanja priča i pjesmica, igranjem uloga...
- različiti hobiji, sportske igre...
ZA PETOGODIŠNJAKE
- vrijeme za igru, sagorijevanje energije i vježbanje motoričkih vještina
- sistematsko učenje određenih tema, predmeta, prirodnih pojava koje su zanimljive pojedinoj djeci (npr. more, šuma, jezero…)
- razvoj predčitalačkih vještina, vještina služenja olovkom
- upoznavanje sa prirodnim znanostima, društvenim predmetima, likovnom umjetnosti, glazbom
- vođene aktivnosti i igre
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
Kada je dijete bolesno, obično ne jede, što u principu nije neobično. Ni odrasli nemaju apetita kada se osjećaju loše. V...
8
Vrlo često, pod pristiskom velike želje da nam dijete bude uspješno, napredno, kompetentno, zadovoljno... želimo procjen...
4
Nekada nije bilo toliko različitih dodataka prehrani za povećanje otpornosti djece, no naše su bake znale mnoge trikove ...
4
"Svjetski dan animiranog filma" - utemeljen je 28. listopada 2002., a obilježava se u pedesetak zemalja svijeta.
4
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
