huhumo u 12:04
Antonio Banderas za Orbit tv kampanju!
Uredništvo Ringeraje, 25.2.2013Reklama imena “Break up with lingering food” prikazuje Banderasa u okruženju animiranih likova u obliku omiljene hrane, kako bi na najbolji način gledateljima približili break up temu.
Reklama koja s emitiranjem kreće u Hrvatskoj 24.02., potiče potrošače da se nakon konzumacije hrane, žvakaćim gumama Orbit riješe neugodnog okusa u ustima i tako održe zube čistim i zdravim.
Sve počinje u jednom restoranu, gdje nakon ukusnog obroka zvijezda Shreka i Desperada primjeti dosadan komadić hrane u ustima. Trenutak kasnije, hrana koju je maloprije pojeo postaje živa i pojavljuje se u obliku “Food Ganga, koji se sastoji od animiranih likova krafne i kolača.
Banderas se trudi osloboditi od dosadne hrane, pokušavajući “prekinuti” s njom i animiranim likovima. Dok to pokušava, nagnut preko stola komentira: “Gledajte, ručak je gotov, pa je i ova veza gotova”. Istovremeno, krafna očajnički pokušava spasiti vezu pitajući se: “Je li ovo stvarno prekid ?”. Dijalog se iz rasprave pretvori u dobro znani prekid iz holivudskog klasika, sve dok Banderas ne izvadi žvakaće gume Orbit i pobjedonosno uzme jednu. Čim to napravi, svježina žvakaće gume daleko otpuše animirane likove, osiguravajući prekid s dražesnom krafnom.
Pun samopouzdanja, Banderas napušta stol sa smiješkom na licu, a glas dodaje “Prekini s dosadnom hranom”,Za čiste i zdrave zube; Jedi, pij, žvači Orbit.
Banderas komentira: “animacija je moja strast, pa mi je mogućnost da glumim uz animiranog lika, osim posuđivanja glasa, bila nešto potpuno novo. Raditi s neslavnim Food Gangom bilo je jako zabavno. Međutim, morao sam se još i više koncetrirati, budući da sam glumio s krafnom koja vrlo lako može ukrasti scenu.
Darja Šušteršič komentira: “kao dio naše “Jedi, pij, žvači Orbit” kampanje, za 2013. htjeli smo napraviti nešto zabavno, a istovremeno personificirati potrošačev odnos s hranom. Kako svi volimo jesti i piti, tako smo upoznati i s činjenicom da hrana i piće ostavljaju okus u ustima kojeg se ne možemo tako lako riješiti. Antonio, uz pomoć Food Ganga, na briljantan način prenosi taj scenarij. Svrha kampanje je komunikacija prednosti oralne njege s Orbit žvakaćim gumama.
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
Za sve trudnice i roditelje djece rođene nakon 1.1.2023. pripremili smo prigodne pakete s pogodnostima i poklonima, a sv...

EDD, BPD, TCD, GS... pomažemo vam razumijeti što znače sve te skraćenice koje ginekolozi koriste za tumačenje razvoja v...

Kada se na testu pojave dvije crtice, mnoge buduće mame se pitaju koje navike trebaju napustiti da ne bi ugrozile novi ž...
