keyt
|
MacLaren, techo xt, čvrsta, sigurna, amortizirana i lagana. A što je najbitnije, nečujno klize po asfaltu, upravljati se njima može i malim prstom jedne ruke. Po tome su zapravo i najpoznatija, a sve moje frendice koje su ih isprobale, a voze različite poznate proizvođače, iskreno žale što prije kupovine nisu bolje promislile. Niti su, kako Suzn veli, snobovska, a još manje, kako Tina 21 kaže "manje kvalitetna". Njemačka je ogroma zemlja i ima mali milijun svojih proizvođača kolica, a Nijemac preferira vlastitu proizvodnju, kao što i gotovo sve Šveđanke koriste švedske Libero pelene, a btw. trenutačno su ogromni kotači u modi pa se možemo zapitati tko je onda više snob . MacLaren je britanski i vozi ga 90 posto Britanki. Ta kolica spadaju u kategoriju kvalitetnih, gradskih kolica za pristojnu cijenu, a nikako u luksuznu kao Stokke. Hrvatice voze sve i svašta jer ne postoje hrvatska kolica i imaju pravo odabrati što god požele. I u pravilu svakom su njegova kolica najbolja i najdraža. Zanima me kakva bi to kolica Hrvatice trebale gurati a da ne ispadnu snobuše?! A što se Maclarena tiče, kolica nemaju veze s automobilskom tvrtkom McLaren, nose ime po svom autoru MacLarenu koji je izmislio formu kišobran kolica. Zato MacLaren u pravilu i ima samo kišobran kolica s toliko razvijenom tehnologijom da imaju i dva modela predviđena i za novorođenčad. Eto toliko, neću više hvaliti MacLarena, da ne bi ispalo da ih voziim đabe, a samo sam imala potrebu ispraviti netočne navode. I da, što se tiče kotača, mi imamo "normalne" kotače jer vozimo većinom po asfaltu, a da živim u kući ili u prizemlju i non stop sam u prirodi i na neravnom terenu, vozila bih kolica s velikim gumenim kotačima. Samo još ne kužim zašto mnoge mame vole teška kolica, to mi još nije jasno, osim da se nakon šest mjeseci domognu novih, laganijih . Jer težina kolica nema nikakve veze sa sigurnošću (zakoni fizike), osim sa... nečim što ne želim izgovoriti da ne budem nepristojna.
|