|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 17.-23.12., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Nova kolekcija personaliziranih dječjih tenisica

Uredništvo Ringeraje, 13.8.2015
Brand Froddo slavi dječju različitost lansiranjem novih tenisica jedinstvenih na hrvatskom tržištu koje se mogu oblikovati prema željama mališana

image
Froddo personalizirane tenisice od 398,00kn
/51


Hrvatski proizvođač dječje obuće Ivančica predstavio je novu strategiju svoga branda Froddo kojom počinje pričati novu, zabavniju i zaigraniju priču. Rebranding je započeo pripajanjem varaždinskog Bambija Froddu, a nastavlja se predstavljanjem nove linije personaliziranih tenisica koje su rezultat ovog jednogodišnjeg procesa.


Nova brand strategija i novi vizualni identitet inspirirani su činjenicom da je svako stopalo, baš kao i svako dijete različito. S novim sloganom «Svaki korak je tvoja priča» Froddo slavi različitost djece i poručuje roditeljima da su djeca koja rastu izvan «kalupa» sretnija i ostavljaju upečatljivije otiske. Za novu brand strategiju zaslužna je agencija Brandoctor, dok su sestrinske agencije iz iste grupe Bruketa&Žinić OM i Brigada nastavile s implementacijom nove brand strategije.


NOVA FRODDO KOLEKCIJA ZA UPEČATLJIVE OTISKE


Jesenska Froddo kolekcija kreirana je u suradnji s ortopedima, dječjim psiholozima i dizajnerima, ali i s roditeljima te branding agencijom. Cijela kolekcija prilagođena je uzrastu i anatomiji stopala te proizvedena na ekološki način bez štetnih tvari i spojeva kao što je Chrom – VI. Inspiraciju je pronašla u različitosti kojom se odlikuje svako dijete, pa je tako puna novih, zanimljivih i jedinstvenih detalja.


PERSONALIZIRANE TENISICE JEDINSTVENE NA TRŽIŠTU


Najveća novost u ponudi Frodda su personalizirane tenisice koje djeca mogu oblikovati svojim crtežom i imenom. Uz svake tenisice djeca na poklon dobivaju flomaster za personalizaciju pozadine obuće čime se želi potaknuti dječja mašta i kreativnost. Flomasteri se lako brišu i omogućavaju mališanima ukrašavanje svojih najdražih tenisica koliko god i kako god žele.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Kada dijete odviknuti od pelena?
Većina djece će biti spremna na odvikavanje od pelene s dvije godine života, ali neka će se djeca odviknuti u četvrtoj g...
4
10 roditeljskih pogrešaka koje treba izbje...
...I alternativni načini suočavanja s izazovima roditeljstva
2
Povedimo računa o svakom djetetu
Predstavljeno UNICEF-ovo izvješće o stanju djece u svijetu 2014.
2
Povećanje samopouzdanja!
Kad se djeca osjećaju zadovoljnima samima sobom, nebo im je granica. Stručnjaci upozoravaju da je izgradnja samopouzdanj...
2





Anketa

Samostalnost.
Admin

Da li su vaša deca koliko toliko samostalna ili ih još uvek hranite i uspavljujete ? Mislim na decu od 2,5 god pa naviše.

Oznake

Sve najbolje!