|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 17.-23.12., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Glavna svrha igre je razvoj djeteta. Pošto se javlja u svim kulturama svijeta jedna je od temeljnih djetetovih potreba.
Ključne riječi:

image
/11


Igra je dobrovoljna i ne mora imati nikakvu svrhu. Baš zbog te slobode nije prisutan rizik od neuspjeha. Pruža veliko zadovoljstvo. Kroz igru roditelji i svi ostali prisutni u djetetovom odgoju mogu dijete poučavati i istraživati u opuštenoj situaciji. Igra je spontana – nikad se ne zna gdje će završiti. Djeca u igri postižu što u realnosti ne mogu postići.

Postoje 4 tipa igara:

1. Funkcionalne igre
2. Konstruktivne igre
3. Igre s pravilima
4. Simboličke igre

1. Funkcionalne igre:
Dijete se igra svojim tijelom i njegovim funkcijama sa i bez rekvizita. Jednostavniji oblici funkcionalnih igara, npr. igra prstićima, pojavljuju se već oko 3. mjeseca života.
U tu skupinu spadaju različiti načini kretanja (na prstima, na petama, četveronoške, puzeći, skačući...). Najbolje mjesto za to je dječje igralište sa ljuljačkama, toboganima, penjalicama.
Igre sa svime što ima boju, zvuk i oblik – igre igračkama i predmetima iz svakodnevnog života.
Igre glasovima, slogovima i riječima – kod beba i manje djece: ponavljanje glasova, stvaranje nekog svog jezika. Kod djece koja već govore npr. igre rimom.
Kroz funkcionalne igre dijete istražuje sebe i svijet, stiječe kontrolu nad pokretima, razvija koordinaciju, razvija osjetila i motoriku.

2. Konstruktivne igre:
Dijete stvara iz različitih materijala. Tu spadaju Lego kocke, igra plastelinom, perlicama, igra kolažom, ljepljenje različitih materijala. Nekad je svrka samo igra, a nekad zbilja stvaraju nešto, najčešće igračku.

3. Igre s pravilima:
To su različite didaktičke igre (Čovjeće ne ljuti se, Memori, Twister, Uno). Djeca razvijaju govor (dok se djeca dogovaraju oko pravila), uče pravila i uče se ponašati prema pravilima i uče se zajedništvu.

4. Simbolička igra:
Dijete zamišlja uloge, prostor i situaciju i kroz igru se stavlja u njih. Pojavljuje se u 2. godini i mijenja se do 7-8 godina. S 2 godine dijete oponaša što rade odrasli (kuhanje, popravljanje, šminkanje, briga o lutki...). S 4 godine djeca se već dogovaraju tko će koju ulogu uzeti. Sa 7 godina dijete uključuje u igru potpunu situaciju iz stvarnog života (uloge, odnosi, osijećaji).
Djeca se igraju uglavnom u skupini, mada mogu i pojedinačno. Razvija se mašta, govor, komunikacija i socijalizacija.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Učenje stranih jezika od malih nogu
Učenje stranog jezika od malih nogu pozitivno se odražava na razvoj djetetovih intelektualnih sposobnosti jer potiče već...
6
Becutan i DM za pomoć udruzi obitelji dje...
Zagreb, 29. travnja 2010. - Dodjelom donacija u vrijednosti od 97.484 kn u poslovnici dm-drogerie markt 29.04.2010. u Pe...
6
Razvoj dječjeg crteža
Vrlo često, pod pristiskom velike želje da nam dijete bude uspješno, napredno, kompetentno, zadovoljno... želimo procjen...
3
Peta bolest ili parvovirus
ERYTHEMA INFECTIOSUM poznata i kao PETA BOLEST, počela se širiti među vrtićkom i školskom djecom ovog proljeća.
3




Anketa

Mazne bebe.
пеперутка16

Da li vaše bebe (6-12mes) vole da se maze? Moja ni da čuje, samo me odguruje, penje se po meni, čupa,... neće čak ni da se nosi, samo gleda da zbriše. Bas mi je to čudno.. Kakve su vaše?

Oznake

Sve najbolje!

Nekoliko korisnica i korisnika koji danas slave rođendan:

Čestitamo!