|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 17.-23.12., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Glasaj i ostavi komentar

Pelene.
пеперутка16

Kada ste počeli odbijati svoju bebu od pelena?

Manje od 1 godine.
1-2 godine.
2-3 godine.
3-4 godine.
4-5 godine.


Komentari:
Za sada još nema komentara!
Komentiraj!



Rezultati ankete

Vjera i istina
mamacita

Da li trazite dokaz da je vjera (religija) u koju vjerujete istinita i gdje ju "provjeravate"?

"slijepo vjerujem" (bez trazenja dokaza) (51%)

pitam pitanja i ocekujem odgovore od onih koji znaju vise od mene (20%)

vjerujem, ali ne zelim znati istinu (9%)

ne vjerujem, pa me i nije briga (21%)


Broj svih glasova: 355
Komentari:

mišica 666, 27.5.2011
kolko ja znam bit vjere je da vjeruješ bez dokaza. ako imaš dokaze to više nije vjera nego činjenica. btw ja vjerujem da Bog postoji ali ne vjerujem u hrpu gluposti koju su ljudi iz raznoraznih razloga izmislili u ime vjere.


modesty blaise, 27.5.2011
ne vjerujem u nikakve bajke.....pa tako ni u boga....sve su to lijepe priče l za mene to ostaje samo na tome...


njanja, 27.5.2011
nema odgovora: VJERUJEM, ali nebitna mi je istina... Znam da Bog postoji , a sve ostalo vezano uz vjeru mi je apsolutno nevažno i "bedasto" (tu potpisuje mišicu u zadnjoj rečenici)


mm1209, 27.5.2011
potpisujem mišicu i njanju :) btw.stalno neke ankete o vjeri?!!!


malizia, 27.5.2011
moja kćer je prije dvije godine rekla kada smo se kao i obično pomolile prije spavanja; majko, ja Isusa u srcu nosim. Eto, tako mi živimo, za nas je Isus -istina-put i život. a, šta je pisac htio postići s ovom anketom ?!!


mamacita, 27.5.2011
Ja spadam u onu sortu koja pita pitanja i ocekuje odgovore koji se mogu dokazati. Konacno, malo normalnih anketa. Koje ne pitaju volim li analni sex, ili na kojem ramenu nosim torbu. To samo dokazuje, da ima i onih koji razmisljaju mrvicu drugacije :-)


malizia, 27.5.2011
Da se sve u što ljudi vjeruju može dokazati opipljivim dokazima, ne bi se to nazivalo vjerom. tražiti svakom djelu Biblije ili bilo koje druge vjerske knjige dokaz, čemu onda vjera, onda imaš dokaz i ne vjeruješ već znaš, odnosno to više nije vjera nego znanstveno dokazana činjenica. Bog je nedokaziv u znanstvenom smislu u kom čovjek koji sa svojim primitivnim jednodimenzonalnim pogledom na stvarnost očekuje svoje odgovore o istom je meni da kažem pravu riječ, smiješno.


mamacita, 27.5.2011
Zasto bi bilo smijesno razumjeti Boga?


malizia, 27.5.2011
nisam rekla da je smješno razumjeti Boga, nego mi je smješno ono na šta se implicira pod pojmom dokaz, pa zar bi se Bog trebao javiti i reći Helooou evo me.....kao šta rekoh vjera odnosno teologija se zasniva na vjeri, a dokazi na znanosti, a to su dvije totalno nepomirljive discipline. meni osobno netreba dokaz da zrak postoji kojeg nevidim tako mi ne treba ni dokaz da Bog postoji ja u njega vjerujem bezuvjetno.


mamacita, 27.5.2011
Svak ima pravo na svoje misljenje ;-)


NIKy, 28.5.2011
potpisujem modesty!!! za mene su to bajke za djecu!!!! kad ću nešto od toga vidjeti,onda ću vjerovati!!! ako je bog stvaratelj svega, on je največi...a tko je njega stvorio? i tako u nedogled


ama, 28.5.2011
nedostaje odgovor vjerujem s dokazom....jer ovaj savrseno uredjen kosmos,sva raznovrsna stvorenja,zakoni kojima su potcinjeni i sve oko nas upucuje na Jednog Jedinog Stvoritelja,Snaznog Mudrog I Znanog!!!!! Svaki razuman covjek da razmisli i sebi odgovori odakle dolazim?zasto zivim?i kuda idem? Ako nezna treba da potrazi jer cemu zivjet u zabludi? Od kad je svijeta postoje oni koji vjeruju i oni koji nevjeruju...i da im dodje jasan dokaz oni opet nebi povjerovali...al ako nas je jednom Stvorio iz niceg bili smo "kap sjemena"pa smo postali covjek pa umrli zasto necemo opet moc bit ozivljeni???pa ON sve moze ........zato vjerujem da postoji onaj svijet i da nismo dzabe stvoreni


ama, 28.5.2011
da netko nemisli nisam ja postavila anketu i nije se moj odgovor odnosio na nikog


ama, 28.5.2011
a ako netko hoce da zna istinu sigurno ako ju trazi naci ce je


mamacita, 28.5.2011
ama... jako dobro receno "Ako nezna treba da potrazi jer cemu zivjeti u zabludi?"


njanja, 28.5.2011
ja cekam da nam andjela i antisa razjasne svoje ;)


malizia, 28.5.2011
ama, ovo sa dokazom mi nije jasno....ja osobno vjerujem u Isusa meni ne treba nikakav dokaz, dokaz je onaj osjećaj ogromne ljubavi koji ja intezivno osjećam za vie Njega, ali eto voljela bih da mi ti svoje viđenje objasniš ;-) nadalje; Svaki razuman covjek da razmisli i sebi odgovori odakle dolazim?zasto zivim?i kuda idem? -bez uvrede, ali ovdje fakat nisi otkrila toplu vodu jer ljudi to i čine....:-)) dalje kažeš:Ako nezna treba da potrazi jer cemu zivjet u zabludi? - ovo mi molim te objasni jer gledajući vraćajući se na početak tvoje priče gdje ti veliš vjerujem sa dokazom, vjerujem konkretnim i sa znanstvenog stajališta naravno ja bih te zamolila da svima neupućenima daš taj dokaz pa da ljudi ne žive u zabludi kako ti kažeš .


mamacita, 28.5.2011
Vidim da je pitanje za amu... no, eto ovo o trazenju dokaza. Necu niti pocimati o svim mogucim ukazanjima. Kada sam ja bila na nekim od tih mjesta... nista zivo nisam osjetila niti vidjela. Ja trebam dokaz. Bog nije nedostupan, ili misterij.


malizia, 28.5.2011
da, mamacita i ja se pitam koji je je to dokaz, možda je ama jedna od vidjelica...ama, I am waiiiiting.....


ama, 29.5.2011
Neznam sta nije jasno?Bog postoji i to nemoze niko da negira....imamo bezbroj dokaza onaj ko hoce da ih vidi. Pitanje je bilo dal trazimo dokaz da je vjera u koju vjerujemo istinita...neznam kako neko moze slijepo da vjeruje primjer:covjek vjeruje samo u neki kip i taj kip mu se razbije-znaci nije mogao ni sebi da pomogne onda je smijesno i pomislit da je njemu mogao da pomogne zasto nepotrazit istinu?recimo mi smo rodjeni i roditelji nas usmjeravaju da budemo krscani budisti zidovi muslimani,idolpoklonici vatre itd...zasto ne potrazit istinu???Ljudi se pitaju i razmisljaju al dal si iskreno daju odgovor ili zanemare moj tata i mama vjeruje tako i ja cu onda tako... neznam zasto si rekla da vama neupucenim dam taj dokaz pa da nezivite u zabludi...moj odgovor se nije odnosio na nikog mozda ja grijesim al to je moje i imam pravo na svoje misljenje ili nemam? A to jos sto si rekla mozda sam vidjelica pretpostavljam da je bilo sa sprdnjom neznam zasto ste cure tako ratoborne i nedate nikom da progovori ...???


malizia, 29.5.2011
citiram;Bog postoji i to nemoze niko da negira....imamo bezbroj dokaza onaj ko hoce da ih vidi...-.ti si rekla na početku da vjeruješ sa dokazom, koji je to dokaz, još nisam dobila odgovor, ja sam iskreno rekla da meni ne treba nikakav materijalni dokaz, ja vjerujem u Isusa bez ikakvog dokaza, niti mi ikakav dokaz treba, radi se o onom unutarnjem osjećaju, šta je kod tebe sa dokazom o kojem pričaš tako samouvjereno ?! dalje citiram ;Pitanje je bilo dal trazimo dokaz da je vjera u koju vjerujemo istinita...s ovim ne znam šta si htjela postići, meni je Isus najveća istina-put-život, veliki respect za sve vjere i nikada mi ne bi palo napamet da neku dovodim u pitanje, Bože me sačuvaj......dalje;:covjek vjeruje samo u neki kip i taj kip mu se razbije...ključna riječ samo, tko to vjeruje samo u kipove ???!! Moja kćer skuplja kipiće anđela, zar je to za osudu ????!!Netrebamo suditi ničiju duhovnost i vjeru pa i nevjeru. Svatko ima svoj put. Šta imati protiv idolopoklonika vatre ?! njihova stvar, sve dok ne podmeću požare ...hhhhhh, iako za njih nisam nikad čula btw..I zadnje, nisam se sprdala, nego sam jednostavno očekivala dokaz s tvoje strane o kojem govoriš , a koji sigurno neću dobiti .....:-( Nisam niti ratoborna, uvijek volim nastojati stajati iza onoga o čemu pričam, pa isto očekujem od drugih.....veliki zaheb....svejedno primi jedan veliki iskreni Pozdrav od mene :-)))))


mamacita, 29.5.2011
maliziu citiram:"veliki respect za sve vjere i nikada mi ne bi palo napamet da neku dovodim u pitanje, Bože me sačuvaj......" Pa upravo o tome govorim, zasto se vjere ne bi smjele dovoditi u pitanje, zasto bi sve trebal biti upravo tako. Dokazi o kojima ama govori, su ocigledni. No, oni koji ih ne vide, nece ih niti vidjeti pa da im ih ne znam tko pokaze, ako to ne zele. S amom se sazem i u pitanju "kipica", naime, mi ne bi smjeli praviti nikakve kipice i klanjati im se (no eto, to je opet moja vjera), a postoje ljudi koji zive u kucama prepunim kipica. Bog je stvoritelj svega i itekako je veci od komada drveta ili malo gipsa. Mislim da je to samo da poveca zaradu, bez obzira o kojoj se religiji radilo.


modesty blaise, 29.5.2011
ma vi ste pukle!...skup sa "stvoriteljem"....niti mi treba dokaz niti ga tražim... i ja jedva čekam adelu1...i jone druge :))


ama, 29.5.2011
Malizia duso....ja sam ti odgovorila sta je dokaz a ti da malo bolje procitas shvatila bi o cemu pricam...ni meni netreba da dodje neki andjeo i kaze hej trebas u to da vjerujes da bi povjerovala....Bog je preko svojih odabranika poslao nama uputu jasnu s dokazima.OK tebi netreba dokaz a kako si saznala ko je Isus jel samo znas za to ime i vjerujes ili si ipak UCILA o tom covjeku pa si ga zavoljela?Nevjerujem da ti je ljubav dosla na slijepo morala si da saznas o njemu nesto ko sto sam i ja ucila dosta lijepih stvari ozivljavo je mrtve lijecio bolesne itd..zar to nije od Boga koji ga je poslao?zar to nije dokaz?Vidim da iz moji recenica izvlacis ono sto ti pase...ja nigdje nisam osudjivala nikog zbog kipa...to je bio primjer samo ako se razbije njegov kip dali bi se srusila i njegova vjera?a ljudi u svijetu vjeruju u svasta imala sam prilike da cujem vidim procitam:nesudim nikome sto se tice mene nek vjeruje tko u sta hoce nj.problem stvarno ja od toga nemam nista...


ama, 29.5.2011
Svatko ko vjeruje u Boga-mora znati zasto vjeruje!Ovo neznaci da covjek treba tragati za nekakvim otkricima i cudima na osnovu kojih ce vjerovati i priznati Boga. Dovoljno je da covjek vjeruje zato sto zna da je ONAJ koji ga je stvorio i odrzava-Bog koji je Stvoritelj svega.Ovo vjerovanje je utemeljeno na razumu. Vjerovanje i ubjedjenje je takvo da se mora utemeljiti na cvrstom i jasnom dokazu,jer u suprotnom ti si podlozna raznim sumnjama i pitanjima koja na kraju odvode covjeka iz vjere zato moras imat dokaz dovoljno snazan da odagna bilo kakve nesigurnosti i nejasnoce...


mamacita, 29.5.2011
ama... palac gore


malizia, 29.5.2011
čovjek je oduvijek imao želju vizualizirati ono u šta vjeruje, Bogu fala imam i jedan baš lijep od Gospe....baš je lijep :-))) to je moja osobna stvar, kao i drugih koji isto prakticiraju, nitko nikog ne tjera da isto radi, ja ne ulazim u ničije niti se zamaram time, mene ne dira , stoga je krajne bezobrazno insinuirati za one koje misle suprotno mišljenju od vašeg da ono ne valja, samo dragi Bog zna šta valja, a šta ne valja. Sada na kraju bez lažnog uvijanja kažem vam RAZGULI i vjerujte ako hoćete i u moj upaljać ako hoćete mene zaboli neka stvar. P.S. Jel se može saznati čija je ova anketa??


mamacita, 29.5.2011
hahaha, vidim da postaje pomalo vruce na ovoj temi. To je svakako dobro :-) Vidi se da nas ima mnogo sa vrlo snaznim misljenjima. No, moram se nadovezati na ovo o kipicima, cak i u Bibliji pise protiv kipica, no eto, ni to ne sprijecava ljude da ih postavljaju i u crkvama klece ispred njih. Dakle, ama, vidim poantu u tvojem objasnjavanju, oni koji zele saznati istinu, vrlo jednostavno ju mogu "iskopati", samo ako zele.


malizia, 29.5.2011
hahaha, i ja se zabavljam , naročito zato šta sam skontala (konačno) da je u biti ovo amina anketa i da je ona došla misionariti i širiti "pravu" vjeru, pa ama dobro došla. mamcita jesil ti alt_er ago.. double clone amin, ničemu se više ne čudim.....ima svakakvog svita, šta bi moja baba rekla....hhhhhhh, mene zabavlja....


ama, 29.5.2011
nije moja anketa a dal ce mi netko vjerovat ili ne nije me ni briga........nisam bila bezobrazna i nitko ti nije rekao da ti nevalja tvoje drugacije razmisljanje imas izbor odrasla si osoba i biraj... bas si smjesna


ama, 29.5.2011
mamacita nemoj me podrzavat jer ces bit osudjena kao i ja :) A da sam htjela da sirim vjeru nebi dosla ovdje na raju ovdje sam zbog drugih stvari koje me zanimaju jer nevjerujem slijepo svakome nego volim da naucim


ama, 29.5.2011
i mamacita ima 4djece akosam dobro zapazila a ja dvoje i dosla je dosta posle mene hehheh


malizia, 29.5.2011
anketa je tvoja 100% hahhahaha, šta se tiče biranja vjere, ja sam svoje izbirala i presretna sam, mene nisi uspjela preobratiti ali možda ćeš mamacitu, osim ako ne igrate za isti tim....hahahhah, jao jada s čim se ljudi zamaraju.....al, ajde bar nije dosadno.....hhhhhhh.


mamacita, 29.5.2011
Cek, cek, malo cure... kako to da nitko nikoga ne pita cija je anketa o "analnom sexu"? Zar je to manja uvreda za neke od vas, nego da vas netko pita o vasem stajalisu zasto vjerujete u nesto? Zar smo tako nisko pali? ama... sve je ok, ja volim debatirati i razgovarati o ovoj temi, i cudi me ponekad zatvorenost drugih da objasne svoje misljenje. Ja znam da nikoga ne mogu obratiti na bilo sta, jer prvenstveno mogu mijenjati samu sebe, a ne druge. malizia... ako je osoba koja je upitala ovako intrigantno pitanje htjela biti na stupu "srama" onda bi se sama lijepo predstavila. No, vjerujem da je ovako puno zabavnije za tu osobu, jer konacno je netko upitao nesto vrijedno raspravljanja.


malizia, 29.5.2011
ja ne bi ruku u vatru stavila da mamacita i ama nisu jedna te ista osoba, jaooooo, evo ja pucam od smiha....


anuska08, 29.5.2011
d ovih vjerskih tema me odmah zaboli glava :-((


pida, 30.5.2011
Tu ima jako puno ljudi koji nemaju veze sa Crkvom i pljuju po Bogu a DAm se kladit da su svi vjenčani u crkvi i dali krstit svoju djecu. Koje licemjerstvo!!!!!!!!!!!!


mamacita, 30.5.2011
pida... evo, npr. ja vjerujem u Boga ali nisam vjencana u crkvi i nisam dala u crkvi krstiti svoju djecu i djeca mi ne idu na vjeronauk u crkvi. Dakle, ima nas dosta sa uistinu razlicitim stajalistima. malizia... tko se zadnji smije, najsladje se smije....


ama, 30.5.2011
hahaah bas je smijesno znaci ako netko potpise njanju to znaci da njanja ima dva imena i trebamo sumnjat jer zenu cesto potpisujuu...da sam htjela raspravljat otvorila bi temu i uostalom ima 4odg. a ja sam rekla svoj a ti si Malizia krajnje bezobrazna!


mišica 666, 30.5.2011
neke ovde dobro drma paranoja.


njanja, 30.5.2011
ja sam se pogubila ovdje, ufff


modesty blaise, 31.5.2011
pida , ja ću odgovoriti za sebe...nisam vjernik, nisam vjenčana u crkvi i nisam krstila djecu....ako će oni jednog dana htjeti vjerovati - neka ! ja ću ih u tome podržati ali neka sami do toga dođu a ne da im ja ili neko drugi nameće....


njanja, 1.6.2011
pida, ja mogu do mile voje pljuvati po Crkvi, ali po Bogu nikada nisam...zato pazi malo dok pišeš neke tvrdnje koje ne stoje. Nisu vjernici samo oni koji nedjeljom sjede u 1. redu na misi...


anoniman, 6.6.2011
ja sam se totalno zgubila u ovoj anketi i u komentarima, zabolila me glava! :P VJERUJEM! Sve ostalo je osobna, intimna stvar između Boga i mene.


NIKy, 10.6.2011
uhh,ovo je bilo zanimljivo :)


modesty blaise, 10.6.2011
šteta kaj ovu anketu nisu produžili a ne one nezanimljive...:))


mamacita, 11.6.2011
modesty... izgleda da je jos aktualna (anketa), pa eto, napisi stogod...


anaxx, 14.6.2011
ajme koja anketa!!! komentari... ja... vjerujem, ali to nema veze s ovom crkvom danas, čak ni je crkva ponekad odbojna, rijetki su svečenici danas koji propovjedaju vjeru... uglavnom prepričavaju nešto čega se ni sami ne drže...


mamacita, 16.6.2011
Jadna ama... eto, curke konacno je doslo na vidjelo i tko je ovu anketu postavio, al da je ostisla dalje nego sto sam ocekivala to je za ziher!!


ama, 17.6.2011
:))) nebitno....bitno da smo svi zadovoljni i sretni sa svojom vjerom i da nas to ispunjava svaki dan :) Jedino sto nebi bilo lose da znamo saslusat i druge i pustit da progovore a kad progovore da ih nepravimo budalom jer nerazmisljaju isto kao mi :)


mamacita, 17.6.2011
Cure, ako jos gledate ovu anketu, ajde malo pogledajte sta je njanja komentirala: da jos samo fale andjela i antisa da razjasne svoje!!! Velim vam, ona je njih stvorila... da nitko drugi ih se uopce i ne sjeti, a ona ih vraca u postojanje. No, eto. Nazad k moje prvom pitanju o vjeri i istini...


ejmama, 18.6.2011
Ne vidim ništa loše u tom komentaru i zaboli me za mišljenje Antiše i Andjele


Indy, 2.7.2011
Vjera se obično definira kao uvjerenje u istinu neke tvrdnje bez njene provjere.


keksić, 10.7.2011
majko mila svemoguća... :)



Komentiraj!




Preskoči ovu anketu i prikaži sljedeću >>
Napravi svoju anketu >>



Anketa

Pelene.
пеперутка16

Kada ste počeli odbijati svoju bebu od pelena?

Oznake

Sve najbolje!

Nekoliko korisnica i korisnika koji danas slave rođendan:

Čestitamo!