|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 17.-23.12., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Indigo djeca koja nas zbunjuju i pomiču granice

Prof.def.Katica Buljan Herceg, 4.5.2010
Sve generacije mladih u određenoj mjeri zbunjivale su one starije, i svakoj se pripisivala dovoljna težina nemara i neodgovornosti.
Ključne riječi:

image
/11


U svaku generaciju mladih, odrasli su se kleli kao u one kojima će dati povjerenje i nade u budućnost. Svi odrasli ovog vremena, i roditelji i nastavnici bili su, ne tako davno mladi, bili su i sami na „pozornici“ te neprilagođene i buntovne, mladosti koja je imala svoj san i viziju, i svoje zamjerke starijima, što su ih strahovi sprječavali da se približe svojim snovima.

Prečesto su se čula upozorenja: život nije igra, vidjet ćeš ti jednog dana...,šuti i pretrpi, radi kako ti ja kažem, teška su vremena...Previše toga se utiskivalo kao nevidljivi zapis, u previše toga smo povjerovali i vjerujemo i danas. Nas su uvjeravali, naša uvjerenja izgradila su stavove kojih se ponekad čvrsto držimo i onda kad nas vlastito nezadovoljstvo izjeda, a misli kao konji u galopu traže izlaz kad zagusti.
Sad živimo u svijetu strahovitog tehnološkog ubrzanja, imamo nuklearke, „kopanje“ gore po mjesecu, kopanje po utrobi zemlje, oružjem nas čuvaju od uvijek novih neprijatelja, svakodnevno eksplodiraju novi prolemi i nude se brza rješenja, cvjeta trgovina drogom, oružjem, lijekovima, organima, ljudima, djecom...Nude nam se monstrumi i gmazovi u dječjim igricama i igračkama. Kažu da to naša djeca vole! Poremećaji njihovog spavanja i prehrane, neostatak pažnje, nedostatak dječje bezbrižnosti...To je nama sigurno uzbudljivo!
Trendovi nalažu uspješnost pod svaku cijenu i profit kao nadomjestak unutrašnjo praznini.
Neznamo kako se piju bezbrižne kave s dobrim društvom, naša strepnja spaja se sa očajem Planete koja drhti i moli za pomoć.
O vanjskom svijetu iz različitih izvora znamo i previše, ali o pravoj ljudskoj prirodi i nama samima, prečesto nam govore drugi.

Priroda samog života ima načina da sačuva život i njegovu narušenu ravnotežu, pa se u ovom složenm vremenu poslužila tom mogućnosti. Kako nismo bili dovoljno osjeljivi da probudimo kao pojedinci sjećanje o vlastitoj prirodi, o sebi, o tijelu kao najfinijem insrumentu duha i Duše,  sad nam se pruža jedinstvena prilika. Već učimo od novih generacija djece,djece budućnosti i novih tehnologija, koja su nezaustavljivo pokrenule promjenu starog svjetonazora.

INDIGO djeca, naziv je koji i simbolično i stvarno, zahvaljujući timovima stručnjaka različitih profila, uključujući i one sa podrčja koje se zove intuitivna dijagnostika, te instrumentima za snimanje elektromagnetskih titraja tj.biopolja bioelektrografija,opisao čitave generacije djece.
Osobe koje karakterizira specifičan i jedinstven sklop psiholoških osobina i oblika ponašanja, izuzetna emocionalno- duhovna osjetljivost  i urođena duhovnost izvan svakog naučenog koncepta, prepoznat se mogu u svim generacijama, naročito od kasnih 50-ih sad već prošlog stoljeća. Značajne promjene u ponašanja djece i mladih zabilježene su  naročito u zadnjih 15-ak godina.

Ovo vrijeme nam donosi mogućnost da dobijemo odgovore na pitanja koja je čovjek uvijek postavljao u pokušaju da otkrije dublji smisao na pitanje: zašto
Moguće da se na Zemlji ne rađamo tek tako, bez plana, i da svaki čovjekov život ima duboki
smisao  za jedinstveni svemirski organizam.
Svi mi smo poput kaljica u beskrajnom Oceanu, zasebni u određenoj mjeri, ali zajedno tvorimo cjelinu, zbroj svih kapljica. Bez kapljica nemože biti Oceana svijesti. Pitanje glasi:
S kolikim dijelom Oceana se povezujemo Ako je to sićušni dio, živjet ćemo u čahuri, odvojeni od beskrajnog potencijala znanja, ljubavi, razumjevanja i mudrosti. Živjet ćemo predvidiv život u kojem će prevladavati zabrinutost i strah, verovat ćemo da smo obični i da nemamo mogućnost ovladavati vlastitom sudbinom. Ako nemožemo ovladati svojom sudbinom, lako će netko drugi ovladati nama.To što se gušimo u nekim odnosima, to je potiskivanje životne sile koja se očajnički želi izraziti. Naše nezadovoljstvo i naše frustracije povlače nevidljivim koncima nizbrdo.
Osjetljiva, znatno od nas osjetljivija djeca novijih generacija, reagiraju na vidljivo, ali su još osjetljiviji na nevidljivo. Oni znaju da je unutrašnji sveMIR i Ocean JEDNO.
Bez naše povezanosti sa svojim unutrašnjim svjetom nema kvalitetnog razumjevanja osjetljive djece jer razumjevanje donosi SKLAD, a nerazumjevanje, nesklad.
Dakle, roditelji i nastavnici koji su dobro povezani sa sobom, postavljat će nove okvire za razumjevanje odnosa s drugima, razumjevanje tjelesnih i umnih procesa, i svega što će smanjivati napetost u odnosima i radu.

Ključni pojam koji dolazi uz ovu djecu je SVIJEST.
Oni će nam pomoći da iz ograničene, pojedinačne, pokrenemo svoje promišljanje prema kolektivnoj, OPĆOJ svijesti.
Ova epoha iza nas, predsavljat će tisuću godina zime i tame, tijekom kojih se  duhovni razvoj postizao putem straha i patnje. Samo kroz patnju pronalazio je potrebnu snagu kako bi se promjenio i postao tolerantniji i fleksibilniji, te tako iskusio promjenu i unutrašnji mir.
Porast alkoholizma i konzumiranja droge, nasilja,dječje i mladelačke depresije, socijalnih fobija i neprilagođenosti, beznađa i letargije pokazuje nam kako nismo naučili najvažniju lekciju, nismo ih nahranili hranom koja im je najvažnija- nismo im dali svoj mir.
Nema krivnje, njima to ne treba.
I svima nam je bila potrebna ova neravnoteža da bi shvatili RAVNOTEŽU i povezanost UMA, DUHA i TIJELA.
Bila nam je potrebna patnja, nesreća i bolesti, da bi mogli prihvatiti mogućnost da se može vraćati u mir, ravnotežu, i utjecati na razinu zdravlja.

INDIGO DJECA
- oni duboko osjećaju mir i „prepoznaju“ potpuno ostvareno ljudsko biće
- imaju specifične fizičke osobine DNK i izuzetno osjetljivi živčani sustav
- snažnu energiju glave pojačani podražaji iz okruženja mjenjaju,pojačavaju električnu aktivnost mozga, stvaraju im nemir zbog koga „divljaju“, pada im koncentracija, skraćuje pažnja ili se potpuno isključiju
- koriste izvanosjetilne sposobnost kao urođene antene za primanje i odašiljanje osjećajnih, fizičkih i psihičkih signala izuzetno visokih frekfencija tj.najsuptilnijih misaonih formi, pa i „isčitavanja“ namjera i sa podsvjesnih razina nije im važno što ste rekli već što ste mislili
- posjeduju jedinstvene talente i sposobnosti koje „vrište“ da se izraze, stoga im teško pada učenje materije za koju znaju da im neće koristiti, uporno slijede svoje unutarnje usmjerenje
- njihova oštroumnost i intelektualna živahnost istodobno očaravaju i izluđuju one koji ih nemogu pratiti
- zanimaju ih temeljni principi, oni „znaju da znaju“
- ako očekujete da budu poslušni i dobri, morate shvatiti da ih vaša očekivanja jednostavno ne zanimaju jer njihov životni cilj je da pronađu način za izražavanje svoje individualnosti
- trebaju vođenje ali ne priznaju autoritete
- njihova snaga je u njihovoj ravnodušnosti prema uobičajenim priznanjima

Uz indigo boju, „porodici“ emotivno-duhovnih boja pripadaju i: plava, ljubičasta i boja lavande.
Najvišu frekfenciju ima indigio, pa iz tih razloga naziv „indigo“ predstavlja ostale u toj grupi , a koje su u frekfencijskom spektru ispod nje.

Obzirom da smo djeci i mladima prenosili do sada ono što su nas naučili, ono što smo otkrili i odlučili u prošlosti prenositi kao činjenice bez komentara, s jedinim dopuštenjem da ih zapamte, važno je shvatiti da oni traže dvosmjernu suradnju s kojom bi prestalo jednosmjerno poučavanje od strane roditelja i učitelja prema njima.
Koji bi pojmovi bili temelji za kreiranje odgojnog i obrazovnog okvira
Ako ste zaključili da pravila koja smo im servirali ne dovode do napretka, vrijeme je da se izrađuje novi plan temeljen na tri ključna pojma:
- svjesnost
- poštenje
- odgovornost

Cijeli obrazovni model trebalo bi utemeljiti na njima, kao vrijednostima iz najstarijih vremena.To bi značilo promjeniti ulogu škole od ove koja daje odgovore do one koja postavlja pitanja! Što znači
– biti pošten
– odgovoran
– pravedan

Ako roditelji i nastavnici ne žele da djeca preispituju i njihove stavove, ne vole djecu, oni vole sebe kroz djecu, ali njih ne.

- Oni ne žele biti ono što drugi od njih očekuju, oni žele kroz svjesnost doći do svoje istine
- Oni ne žele živjeti kao papagajske vrste što prežvakuju nametnutu službenu istinu, oni traže otvaranje rasprave o svemu. Oskar Wilde je jednom rekao: Većina ljudi je netko drugi. Njihova mišljenja su tudja mišljenja, njihovi životi mimikrija, njihove strasti- citati“
- Oni neće školu koja zabranjuje spontanost i slobodu. Spontanost je glazba duše koja otvara našu DNK za carstvo izvan petočulne oraničenosti i zato: moraš, nemoj, ne smiješ nita prije negoli dobiješ dozvolu i licencu za svaki korak, simboli su komunikacije krutih autoriteta koje oni nežele prihvaćati.
- Oni znaju kako neće biti zupčanici u stroju koji se zove „radno mjesto“ na način koji je od većine učinio frustrirane ponavljače u preživljavanju.
- Oni znaju da nisu kompjuterski programi kojima ovladavaju kad odbace dudu, oni znaju da imaju dusu i negraničen pristup beskrajnoj svijesti i znanju
- Zarobljavati svijest indigovaca znači s njima u odnosu iskusiti pakao, jer oni nam mogu otvarati i vrata pakla i vrata pakla. O nama ovisi što ćemo iskusiti.
- Represija znači strah, bjes, frustraciju, krivnju, ovisnost i rušilaštvo


Oni će uvijek raditi ono što funkcionira.Obzirom da  su u svom odrastanju ovisna o našem razumjevanju i potpori, ako to zloupotrijebimo, imamo mogućnost vidjeti da su jači od nas u svemu- do bitke na život i smrt. Ako nas nemogu urazumiti da se oslobode tiranije, uvjetovanja i kontrole, oni će nam se pridružiti i sve to raditi što su od nas naučili. Lagati,manipulirati,piti, pušiti sve do čega dođu, krasti i rušiti.

RAZUMJEVANJE = SVIJEST = LJUBAV = SLOBODA = RADOST = ODGOVORNOST

Tko razumije ovu formulu koja Vam donosi MIR, neće imati značajnih problema u odnosu s sobom, a onda niti s djecom.Kad ste u miru, niste u nemiru. Kad ste u ljubavi, niste u strahu.

MIR = RAVNOTEŽA, dakle nije niti pozitivna , niti negativna --.

Oprez, LJUBAV nisu pozitivne emocije. Nećete ih zavarati ako im u uvjetovanj podvaljujete: „zlato moje“. Ne potpirujte emocionalne reakcije u djeci. Pohvale ih mogu odvesti u smjeru čiji učinak bi vas mogao izluditi.
Emocionalna ovisnost već je dovoljno raširena i kod roditelja i kod djece. Vrijeme je da se suočimo da neki oko nas traže redovito neku dozu emocije , bio to bjes, depresija ili izrazi ljubavi. Ljudi i podsvjesno u svojim životima stvaraju melodrame i situacije koje im daju emocionalni „fiks“. Takvi će ljudi stvarati okolnosi u kojima mogu postati bjesni,zabrinuti ili depresivni, ili mogu skakti „zaljubljivo“ od partnera do partnera.

Ako se čudite kako nam se ponašaju djeca i mladi malo ramotrite širu sliku. Pa to je čak i logično. Naša djeca su prečesto taoci na otvorenom bojnom polju naših sukoba, stereotipa, potisnutog licemjerstva, i naših strahova. Ona su pod kišom napada na svoju DNK i svoje osjetljive sklopove u mozgu. Strašne kemikalije kroz brzu hranu i bezalkoholna pića,cjepiva, mobiteli i odašiljači, more nepotrebnih informacija i svakodnevno nasilje u medijima,djeluju na ravnotežu DNK, a time i na ponašanje i fizičko zdravlje djece.

INDIGO SVIJEST simbolizira svesne pojedince, i roditelje i profesore koji će kreirati
 otvoreniji pristup u radu koji pomiče granice na svim razinama,  zato što razumiju i ovo:

Lijeva strana mozga koja dominira modernim društvom bavi se logičkim, analitičkim, prosudbenim i verbalnim.
Desna strana mozga povezana je s kreativnim, umjetničkim, intuitivnim, vizualnim i emocionalnim.
Ukoliko se guše informacije koje prelaze iz desne ulijevu hemisferu, osoba će biti okrenuta „vani“, „ovom svijetu“ i daleko manje intuitivna.

O čemu se radi
Obrazovni sustav gotovo potpuno je usmjeren na lijevu stranu, a stimulatori desne strane, kao što su glazba i umjetnost, na dnu su liste prioriteta i nastavljaju gubiti na važnosti.
Upravo zbog toga su najuspješniji studenti, zarobljenici lijevog mozga.
Oni su ti koji nastavljaju upravljati kroz politiku, bankarstvo, trgovinu, medicinu, znanost i medije.
Tako se nastavlja „bombardiranje“ lijeve polovice mozga, nastavlja se neravnoteža, ovisnost, a opsesivno- kompulzivne misli u zreloj dobi proganjaju i dan i noć.
A.    Einstein: „Racionalni um je sluga intuitivnom umu. Mi smo zaboravili na kraljevski dar i dali smo počast sluzi.“


MI SMO ONI   i  ONI SU MI
Ogledalo sa dva lica. Na jednoj se odražava tko smo mi, a na drugoj ono što trebamo učiti od njih.


Objavljeno uz dozvolu Udruge Indigo-kristalni most;

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Uskršnja čestitka sa skrivenom porukom
Ljubav iznenađuje zar ne? Budite kreativni tijekom uskršnjih praznika i zadivite svoje najbliže tako što ćete napraviti ...
8
Dobitnica profesionalnog fotkanja
Nakon dugog vijećanja, žiri je odabrao najdirljiviji komentar...
5
Povedimo računa o svakom djetetu
Predstavljeno UNICEF-ovo izvješće o stanju djece u svijetu 2014.
4
Poremećaj izgovora glasova
Razvoj govorne sposobnosti djeteta, uz razvoj motoričkih sposobnosti, za roditelja su najvažniji pokazatelji napretka u ...
4





Anketa

.
пеперутка16

.

Oznake

Sve najbolje!

Nekoliko korisnica i korisnika koji danas slave rođendan:

Čestitamo!