|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 17.-23.12., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.
Promjene nakon poroda na tijelu mogu i ne moraju biti vidljive drugima, a žena koja je rodila najbolje zna što se događa s njezinim tijelom. Oporavak nakon porođaja neće trajati samo nekoliko dana, ili tjedana. Trebat će vremena za oporavak.

image
Oporavak nakon porođaja neće trajati samo nekoliko dana, ili tjedana. Trebat će vremena za oporavak. (FOTO:Freepik.com) www.freepik.com
/11


Iako je danas sve dostupno još se uvijek jako malo zna i govori o problemima koji mogu nastati nakon poroda i trudnoće. Kao da taj period ženinog života, u vidu rehabilitacije i vraćanja u formu prije same trudnoće, nije bitan.

 

Kako vježbati i koje vježbe koristiti ovisi samo o stanju vježbačice. Nigdje se ne naglašava važnost prave rehabilitacije i ciljanog programa treninga nakon same trudnoće i poroda.

 

A zašto nam je to bitno?

Tijelu treba oporavak nakon ovih stanja. Vaš trup je izgubio funkciju, tijelo se mijenjalo i naviknulo na trudničko stanje, oslabljeni ste kako mentalno tako i fizički, potreban vam je reset i dobar program koji će omogućiti tijelu da se oporavi, ojača i da podnese sve obaveze i opterećenja koja ga čekaju u postnatal periodu.

 

Bez obzira da li ste rodili pred 2mj ili 12 godina ako niste ciljano radili na sebi nikad nije kasno za to i učiniti. Nemojte pokleknuti za morem onih "lijepih" po Instagramu i misliti da ćete sve riješiti nekim trakicama, izgladnjivanjem, kardiom, trbušnjacima...to vam je samo karta da vam bude još gore.

 

Ako treba nešto sanirati onda se treba uhvatiti u koštac s time, pametno pristupiti i naći sve one slabosti kako bi oporavak što bolje prošao i kako bi se spremili za neku vrstu trenažnog procesa.

 

Disanje, aktivacija, opuštanje, korekcija i tek onda snaga i izgled.

 

U nastavku vam donosimo 7 vježbica za jačanje trupa nakon poroda:

 

1. Disanje na leđima

 

 

2. Disanje s dlanovima prema gore

 

 

3. Abdukcija na boku

 

 

4. Adukcija na boku

 

 

5. Odmicanje noge

 

 

6. Most - odizanje kukova

 

 

7. Most - za stražnju ložu

 

 

 

Za sva vaša pitanja tu je naša Ivona Nikolić! 

 


Ivona JUMPINIvona Nikolić - Instruktorica grupnih fitnes programa, osobni instruktor te voditelj postnatal rehabilitacije i treninga.

Nakon godina rada u fitnes svijetu okreće se malo specifičnijem radu s klijenticama te želi   pomoći onim najranjivijima a to su mame u postnatal periodu čak bi se usudila reći   najosjetljiviji period u životu svake žene,majke.

Usavršava se i educira na mnogim tečajevima kako u Hrvatskoj tako i inozemno. Nedavno je završila i postnatal specijalistički program kako bi mogla svojim klijenticama prižiti još kvalitetniju uslugu.

Sama je prošla kroz porod (carskim rezom) i trudnoću pred 3 godine te zna od kolike važnosti je vježbati u trudnoći i nakon nje.

Zbog lakšeg rada i pristupačnosti većem broju majki osmislila je i online program rehabilitacije za vježbanje kod kuće. Program obuhvaća njnenu podršku od 0-24, videa s vježbicama koje su prilagođene svakoj od korisnica ovisno o njihovim potrebama i mogućnostima.

Svaka klijentica je različita pa tako i program mora biti specifičan za svaku od njih. Ivonu možete kontaktirati putem njene FB stranice ili e-mail: info@jumpinwithivona.hr.

A o svemu ovome i više od toga moći ćete pročitati u člancima koje će pisati za Ringeraju.hr.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Kako majka utječe na razvoj mozga kod djeteta
Dva mozga prikazana na slici pripadaju trogodišnjoj djeci, ali je razlika u njihovoj veličini značajna.
3
44. Dani beba, djece i trudnica u Splitu!
Splitsko izdanje najveće specijalizirane prodaje za bebe, djecu, trudnice i roditelje u regiji!
3
Umirite bebu dodirom
"Klokan njega" je način čuvanja novorođenčeta tako da postoji izravni kontakt između kože djeteta i roditelja.
3
Tablica spavanja: Koliko sna je potrebno b...
Stručnjaci su napravili tablicu spavanja koja pokazuje koliko sna treba prosječna beba, ali ne brinite ako dijete spava ...
3





Anketa

Beba
пеперутка16

Koliko djece imate?

Oznake

Sve najbolje!

Nekoliko korisnica i korisnika koji danas slave rođendan:

Čestitamo!