meridien -> RE: da li kupovati kišobran kolica ako imate kolica 3u1 (24.9.2013 16:38:55)
|
Pozdrav cure, Evo ja cu napisati svoje iskustvo s kišobran kolicima ovdje, iako bi mi bolje odgovarao topic: „Koja kišobran kolica NE KUPITI“. Dakle, dobila sam iz trgovine Chicco u Splitu (Tončićeva ulica) poklon u vrijednosti od 550kuna. Pošto sam nesto slično imala odlučila sam to zamijeniti i nadoplatiti jos 550kuna, te kupiti njihova kolica model CHICCO LITEWAY. To je bilo 11.12.2012 godine i cijena kolica je bila 1099,00 kuna. Pošto sam imala nova velika kolica ova kišobran nisam uopće koristila do 1.07.2013 godine, dakle 7,5 mjeseci nakon kupnje kolica. Kolica sam koristila cca 15 dana i potpuno se iskidala jedna ručka, a na drugoj se otvorila mala rupa. Dana 29.07.2013 godine odlazim u trgovinu Chicco u Splitu reklamirati spornu ručku. Dobijem odgovor da je istekla garancija (6 mjeseci garancija), ali da ću ipak dobiti novu ručku BESPLATNO početkom devetog mjeseca. U međuvremenu mi je ručka potpuno ispala i ne mogu više koristiti kolica jer zbog zdravstvenih problema s rukama teško mi je gurati ta kolica i sa ručkom, a pogotovo bez. Zaključujem da su to definitivno loša kolica zbog niza nedostataka i kupim sebi nova kolica planirajući prodati Chiccova nakon sto dobijem ručku. U međuvremenu mi se javi nekoliko ljudi koji žele kupiti niti mjesec dana vožena kolica, dakle gotovo potpuno nova, ali ja ih ne mogu prodati jer nemam još uvijek ručku. Dana 24.09.(dakle gotovo dva mjeseca od reklamacije) nazovem valjda 10. put Chiccovu trgovinu, oni mi kazu da je ručka stigla u Rijeku i da će za nekoliko dana biti u Splitu. Zatražim da mi njihov servis montira tu ručku zbog toga što nisam dovoljno stručna da bi to napravila sama i u trgovini me odbiju. Nazovem njihovu veleprodaju i centralu u Rijeci i oni mi kažu da mi je njihov servis koji je u Rijeci dužan to napraviti i pošalju mi za sat vremena dostavljača. Pošto s tim kolicima nisam dobila kutiju u tom kratkom vremenu nisam mogla nabaviti ambalažu za kolica i dostavljač odlazi. Nazovem ponovo u Rijeku i oni mi kažu da sami riješimo ambalažu i da će doći dostavljač. Nakon što sam inzistirala da to naprave njihovi u trgovini, u razgovoru dođemo do toga da je kolicima prošla garancija od 6 mjeseci i da oni nisu dužni apsolutno ništa. Dobijem odgovor da smo dužni sami platiti ručke (100 kuna) i poštarinu do Rijeke i nazad ako želimo da nam oni to montiraju. Dakle, nakon dva mjeseca čekanja oni mi odbiju i ono što su mi u startu obećali, a to su besplatne ručke s počekom od mjesec dana???!!! Pitam ih kako je moguće da nakon dva mjeseca od reklamacije više nemam ni ono šta su mi u startu rekli da imam, a gospođa mi odgovara da će radnica u trgovini koja mi je ponudila besplatne ručke biti suspendirana???!!! Nakon dužeg razgovora ostavljaju mi mogućnost da se žalim pismenim putem uz komentar da ću ručke ipak morati platiti sama. E sad, po meni problem nebi bio toliki da u ovih nekoliko mjeseci od kada imam taj problem nisam konstantno proučavala sva CHICCO LITEWAY kolica koja sam susrela, i vidila sam minimalno 10 kolica koja izgledaju potpuno novo sa istim problemom. Eto nažalost kod nas ljudi ne znaju tražiti svoja prava, i trgovine se ponašaju tako bahato zato što nitko ništa ne reklamira. Mislim da nije normalno da jedna golema tvrtka kao što je CHICCO sebi može priuštiti takvu sramotu zbog dvije ručke od 100 kuna?. Ovim putem apeliram da ne kupujete to smeće od kolica, a ukoliko se ipak zeznete kao i ja, ako vam se dogodi ista stvar otiđite do trgovine u kojoj ste kupili i reklamirajte. Da je to napravio svatko kome se to dogodilo, pretpostavljam da bi se normalnije postavili jer bi znali da ovo nije slučajnost nego gotovo pa pravilo sa spomenutim kolicima. Pozdrav
|
|
|
|