|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoje ćemo osobno računalo namjestiti cookie, koji će nam omogućiti, da te tijekom natjecanja (15. - 19. 09. 2014.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korištenje portala, bez prikazivanja Ringerajinih ikona i ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Na žalost, odustajanjem gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku. Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Uživajte u posljednjem mjesecu trudnoće

4.5.2010
image

Mnoge žene tvrde da su, kako trudnoća napreduje, sve osjetljivije. Riječi kao što su «zaštita» i «odgovornost» dobivaju potpuno novo značenje, kako se fokusirate na život koji se rađa u vama.

Ovo je dobro razdoblje da obavite detaljne razgovore s partnerom o roditeljstvu.

Od 36. tjedna dijete će se početi pomicati prema dolje u zdjelicu pa ćete lakše disati, ali i osjetiti veći pritisak na mjehur. Ako osjetite peckanje dok mokrite ili mokraća ima neobičan miris, možda imate upalu urinarnog trakta. Odmah posjetite liječnika jer to može uzrokovati prijevremeni porod. Žgaravica koja vas muči konačno bi mogla nestati.

Bol u leđima uobičajena je u posljednjem mjesecu. Pazite na položaj svog tijela i savinite noge u koljenima kad nešto podižete. Ako kod kuće već imate malo dijete koje traži da ga podignete, naučite ga kako da se samo popne na stolicu. Izbjegavajte podizanje bilo kakvog teškog tereta.

Vaginalni iscjedak bi mogao biti obilniji. Ovo je normalno, sve dok nema svrbeža, peckanja i neobičnih mirisa.

Posljednje «rastezanje»

Mišići zdjelice se tijekom poroda maksimalno rastežu i napinju da bi podržali organe i maternicu. Zbog toga je vrlo korisno raditi vježbe za zdjelicu kako bi njihova elastičnost bila veća. Svakodnevno masirajte međicu i kožu oko vagine uljem pšeničnih klica. Vitamin E u ulju učinit će tkivo elastičnijim i smanjiti mogućnost pucanja tijekom poroda.

Vjerojatno ćete imati problema sa spavanjem. Priuštite si dovoljno svježeg zraka tijekom dana i budite aktivni, hodajte i plivajte. Opustite se, vježbajte disanje i tehnike relaksacije.

Vaše dijete dobiva puno na težini u zadnjem mjesecu i prostor mu je ograničen, stoga će pokreti biti manje snažni. Ako ste zbog toga zabrinuti, obratite se liječniku.

Učvrstite snagu uma

Mnoge žene tvrde da su, kako trudnoća napreduje, sve osjetljivije. Riječi kao što su «zaštita» i «odgovornost» dobivaju potpuno novo značenje, kako se fokusirate na život koji se rađa u vama. Ovo je dobro razdoblje da obavite detaljne razgovore s partnerom o roditeljstvu.

Kasna trudnoća može biti posebno senzualna jer vaši živčani završeci postaju osjetljiviji. Izražavanje vaših strahova i suočavanje s njima tijekom trudnoće može značiti manje straha tijekom poroda. Kad porod počne, želite se osjećati svježe i odmorno, zato se dobro naspavajte i planirajte tihe večere kod kuće.

Većina trudnica doživljava paniku u zadnjem mjesecu jer se mentalno opraštaju od djeteta u maternici. Možda ćete biti tužni zbog kraja ovog posebnog razdoblja u vašem životu, zato uživajte u svakoj posljednjoj minuti. Jedva čekate kraj trudnoće, ali u istom trenu imate strah od poroda, brinete hoće li dijete biti zdravo i hoćete li se uspjeti brinuti o drugom ljudskom biću. A može vas uhvatiti i groznica spremanja po kući.

Priroda vas priprema za majčinstvo, tijelo i um postaju otvoreniji i shvaćate puno više stvari. Sada je pravo vrijeme da uspostavite mir u sebi i svojoj okolini. Otiđite na svoje omiljeno mjesto kako biste pronašli mir i spokoj te izbjegavajte sve što je glasno i agresivno.

Kvalitetno se hranite

Porod predstavlja težak rad pa ne zanemarujte prehranu. Jedite tjesteninu s laganim, zdravim umacima, kukuruznu palentu (žgance), smeđu rižu s povrćem kuhano na pari ili pečene krumpire sa sirom, jajima i puno svježe salate. Zdrava prehrana je uvjet za zdravo tijelo koje će vam pomoći da lakše prođete kroz porod.

Uživajte u posljednjem mjesecu

U dobroj pripremi za porod bitno je da se dobro odmorite i da ste pozitivni. Najbolje što možete učiniti je da uživate u zadnjih nekoliko tjedana – i razmazite se! Drijemajte kad god želite. Idite u kino, na masažu, provedite dan s dobrim prijateljem ili partnerom. Imate dopuštenje da si potpuno ugađate!

Ideje za konačnu pripremu:

  • Planirajte dan kad vam prijatelji ili obitelj mogu pomoći u kupovini i opskrbite se namirnicama.
  • Skuhajte i smrznite hranu kako ne biste morali kuhati u ranim danima majčinstva.
  • Razgovarajte s liječnikom o planu poroda.
  • Pripremite torbu za bolnicu.
  • Napravite popis svih važnih telefonskih brojeva, uključujući liječnika, bolnicu ili babicu.
  • Pripremite osnovnu opremu za bebu.
  • Posjetite bolnicu u kojoj želite roditi.
  • Organizirajte sve potrebno dok vas nema kod kuće (uključujući brigu o starijem djetetu).

Osnovne stvari u torbi za rodilište:

  • spavaćica (u nekim rodilištima dobijete spavaćicu)
  • kućni ogrtač
  • papuče (ili papuče za vodu koje ćete koristite tijekom tuširanja)
  • grudnjaci za dojenje
  • jastučići za grudi
  • higijenski ulošci
  • jednokratne gaćice
  • pamučne gaćice
  • čarape
  • kozmetika i higijenski pribor
  • papirnate maramice
  • ručnik za lice i tuširanje
  • papir i olovka, mobitel, vaše priručne stvari (novčanik, zdravstvena iskaznica, trudnička knjižica)
  • krekeri, biljni čaj, mineralna voda i voćni sok


Izvor: www.women24.com, www.roda.hr

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




Anketa

Tata na porodu
Cheshire cat

Zeli li vas dragi prisustvovati porodu?

Oznake

Sve najbolje!

Nekoliko korisnica i korisnika koji danas slave rođendan:

Čestitamo!