|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 17.-23.12., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

RR i Fisher Price Božićna nagradna igra

Uredništvo ringeraja.hr, MB, 9.12.2013
Pročitajte članak o Fisher Price igračkama i pronađite odgovor na nagradno pitanje!

image
/51


U mjesecu darivanja, RR i Fisher Price pripremili su vrijedne nagrade za vaše mališane. Sve što je potrebno kako bi razveselili svog malog istraživača novom igračkom, je znati točan odgovor na pitanje:


Kako se zove prva Fisher-Price igračka iz linije Sveznalica (koja govori i pjeva na hrvatskom jeziku) a u Hrvatskoj se pojavila 2008. godine?

 

Svi registrirani korisnici koji najkasnije do 19.12. u 23.59 na ovoj temi na forumu, točno odgovore na pitanje, sudjeluju u nagradnoj igri u kojoj možete osvojiti čak 13 nagrada!

 

3x Fisher price Psić sveznalica

10x Fisher Price plastificirani podbradnjak

 

Pobjednike biramo 20.12. putem random.org, a objavljujemo 21.12. na forumu i portalu.


A odgovor na nagradno pitanje možete pronaći u slijedećem tekstu.


Radost koja obogaćuje sve!

Fisher – price stvara igračke koje donose učenje i smijeh. Zato jer je igra život! To je pozitivna i kreativna strana svega. Igra je vrlo bitna za psiho – emocionalni razvoj ljudskog bića od samog početka života! Beba treba iskusiti sve… Znatiželju, otkrivanje, dijeljenje, razočaranja  kada sa pogriješi i bezbroj ponavljanja!


Govoreći o igračkama, iza svake Fisher-Price igračaka stoji tim kreativnih dizajnera, umjetnika i inženjera, koji od skice na papiru preko izrade dolaze do finalnog proizvoda. Taj trud odnosno proces proizvodnje izdvaja Fisher-Price igračke od ostalih. Slijedeće činjenice svjedoče koliko ovog posla u stvari predstavlja dječju igru:


  • Fisher-Price testira nove proizvodne ideje u laboratoriju igre (Play Laboratory) s najstrožim mogućim kritičarima – djecom! Gotovo svake godine više od 2.000 djece pomaže Fisher-Price-u da odluči koji će proizvodi  doći na tržište. Od osnutka, 1961. godine, više od 50.000 djece je zaslužilo status  “Official Toy Testers” odnosno „službenog ispitivača igračaka“!
  • Fisher-Price zna da su djeca i njihova mišljenja važna, ali uvijek provjeri sve i sa roditeljima! Na taj način Fisher-Price poziva više od 1.000 roditelja (uglavnom majki) svake godine, kako bismo ih pitali za mišljenje o novim igračkama i dječjom opremom. No ta brojka roditelja ne uključuje oko 8.000 roditelja s kojima se razgovara u okolici  East Aurora-e svake godine!
  • Fisher-Price, od 2,500 novih ideja za stvaranje novih igračaka svake godine, proizvede maksimalno 50 novih igračaka!Nadasve kreativni i iskusni dizajneri Fisher Price-a, godišnje sakupe 2.000 – 2.500 ideja za nove igračke, od kojih 200 izaberu za nove proizvodne linije. Od 5.000 ideja, njih manje od 200 se prezentira na sajmu igračaka.
  • Ideje za nove proizvoda dolaze iz mnogih izvora, uključujući i iskustva iz djetinjstva dizajnera. Klasična  Fisher-Price igračka inspirirana je tipično dječjom fascinacijom susjedove kosilice za travu, gdje umjesto dima izlaze balončići-  Bubble MowerÔ je stvoren!

 

Jednom kada ideja postane proizvod, on prolazi kroz jednu od najrigoroznijih procedura testiranja u industriji.

 

  • Kotači na Fisher-Price triciklu se testiraju na način da moraju prijeći put od 100 milja.
  • Gumbi, tipke i drugi mehanizmi moraju izdržati barem 1.000 pritisaka odnosno aktivacija kako bi se uvjerili da je igračka pouzdana u pogledu dugotrajnosti  i ponavljanja prilikom upotrebe.
  • Igračke koje imaju govorne mehanizme se testiraju na način da se aktiviraju 25.000 puta kako bi se testirao zvuk, a 150.000 puta se aktivira kako bi se testirali elektronički prekidači.

 

Sposobnost učenja kod djece započinje sa navršenih šest mjeseci, stoga je linija igračaka Učenje i smijeh namijenjena djeci od šest mjeseci starosti i starijoj jer te igračke potiču učenje kroz svakodnevnu zabavu i igru. Na temelju više od 80 godina iskustva u razvoju i stvaranju igračka za novorođenčad i djecu do predškolskog uzrasta, u Fisher-Price®-u znaju da djeca uče i razvijaju se kroz sve što vide i čuju tijekom dana.


Igračke iz linije Učenje i smijeh™ su stvorene na način da potiču djetetovu prirodnu radoznalost uz glazbene i edukativne funkcije koje posjeduju. Tako je razvijena jedna potpuno nova linija igračaka koja potiče učenje brojeva, slova, dijelova tijela, prvih riječi, geometrijskih oblika i drugih osnovnih znanja. Svaki proizvod iz ove linije igračaka ima barem dvije funkcije odnosno učenje i zabavu. 


Fisher-Price®-ove igračke iz linije Učenje i smijeh prilagođene hrvatskom jeziku po prvi puta su u Hrvatskoj predstavljene 2008. godine pod popularnim imenima Sveznalica te su do danas postale nezaobilazne igračke u gotovo svakoj obitelji i domu. Veselom Psiću Sveznalici tako su se redom u obitelj Sveznalica pridružili: telefon za Sveznalice, lončić Sveznalica, knjiga za sveznalice, ključevi za sveznalice, gusjenica pričalica za sveznalice, glazbena kravica, praščić i patka za sveznalice, lopta za sveznalice, CD player za sveznalice, daljinski upravljač za sveznalice i najnoviji psić Sveznalica sa srcem.       

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Razvoj dječjeg crteža
Vrlo često, pod pristiskom velike želje da nam dijete bude uspješno, napredno, kompetentno, zadovoljno... želimo procjen...
6
Darovitost
Kako prepoznati malog genijalca?
5
Jednostavan i originalan poklon
Select Box poklon paketi predstavljaju novi oblik darivanja jer uključuju doživljaje s kojima jednostavno ne možete pogr...
5
Čarobni dan, jedinstveni doživljaj za obit...
Posjetiteljima Čarobnog dana, omogućena je jedna ulaznica u ZOO za cijelu obitelj, ali i brojne brojne zabavne i kreativ...
5





Anketa

Trudnoća.
пеперутка16

Koji vam se dio trudnoće najviše svidio ili najlakše?

Oznake

Sve najbolje!