|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 17.-23.12., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Deset načina za više spavanja

Uredništvo Ringeraje, 10.5.2013
Iako ne možete promijeniti bioritam svog dojenčeta ili spriječiti da vas bolesno dijete probudi u tri ujutro, možete poboljšati barem ono malo vremena za spavanje koje vam preostane.
Ključne riječi:

image
/11


Sljedećih deset koraka vam može pomoći do kvalitetnijeg spavanja.

1. Odreknite se kofeinu, nikotinu i alkoholu kasno poslijepodne ili navečer. Poslijepodnevna šalica kave ili cigareta mogu vaše spavanje pomaknuti kasno u noć, više kao čaša vina ga može napraviti manje dubokog. Ne zaboravite da kofein ne sadrže samo kava i pravi čaj nego i čokolada, dijetne pilule, lijekovi i mnoga bezalkoholna pića.

2. Vježbajte, ali završite s vježbama barem tri sata prije odlaska u krevet. Vašemu tijelu morate priuštiti odmor nakon vježbi.  

3. Vaša spavaća soba treba imati primjerenu temperaturu, isto tako trebate spriječiti udor svjetlosti ili buke koji bi vas mogli probuditi iz plitkog sna. Većina ljudi bolje spava u hladnijoj prostoriji. Imate li probleme s bukom, razmislite o nakupu generatora za šum, koji zvukove sa ulice priguši jednakomjernim šumenjem.

4. 15-20 minutno drijemanje preko dana može poboljšati budnost, izostriti pamćenje i ublažiti simptome umora. No, nemojte zaboraviti da spavanje danu može uzrokovati smetnje dubokog sna noću.

5.Kada ste uspostavili svakodnevnu rutinu svoje bebe, napravite isto i za sebe. Sat ili dva prije spavanja odložite račune i završite s poslom, koji vam je ostao iz ureda. Priuštite si toplu kupku s eteričnima uljima lavande ili kamilice. Popijte šalicu biljnog čaja ili toplog mlijeka i uzmite u ruke zanimljivu knjigu prije nego što ugasite svijetlo.  

6. Ne možete li zaspati nakon pola sata, nemojte se okretati po krevetu. Ustanite i napustite sobu, slušajte mirnu glazbu ili čitajte dok ne postanete pospani. Ne možete se natjerati da zaspite ako niste pospani.  

7. Svoj krevet koristite samo za spavanje i sex. Naviknuti li ste u krevetu plaćati račune ili gledati TV, prestanite s tim. Vaš krevet neka vas podsjeća samo na aktivnosti vezane uz spavanje. Ne zaboravite, pokušajte isprazniti svoju glavu i vrijeme za spavanje ne koristite za riješavanje svojih svakodnevnih problema.  

8. Osjetite li da ste pospani na kauču ili naslonjaču u dječjoj sobi, dignite se i krenite u krevet. Ako se naviknete spavati drugdje nego u krevetu može kasnije doći do poteškoća sa spavanjem.  

9. Izbjegavajte obilne obroke prije odlaska u krevet. Ako prije spavanja ogladnite, priuštite si hranu s puno ugljikohidrata, kao što je tanjur žitarica. Takva hrana može čak pripomoći k spavanju.  

10. Ako ne možete zaspati jer vam je u glavi previše misli, imajte pokraj kreveta  bilježnicu, u koju možete zapisati što može pričekati do jutra.

Samo vas dvoje
Mnoge nove mame odlazak partnera na posao dožive kao šok. Evo nekoliko savjeta kako se snaći kada ostanete sami s bebom.
4
Možda niste očekivali...
Mnogo toga znamo o bebama, ali i dalje ostaje puno toga što nas iznenađuje
3
Kako izabrati igračku primjerenu dobi djeteta
Dijete tijekom svog razvoja treba različite igračke koje ga zanimaju i zato ih valja izabrati uzimajući u obzir njegovu ...
3
Odbijanje jedne dojke
Mnoge žene primjećuju da im dojke nisu jednake veličine. Kod nekih su bradavice različita oblika, refleks otpuštanja mli...
3


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




Anketa

crkva
NIKy

da li je crkva dobra institucija,prije svega korisna,dobročudna., ili gleda svoje koristi,svoju politiku,svoj novac?

bez mane je (28%)

ima puno mana (72%)


Broj svih glasova: 121

Hvala na glasovima. Glasovala/glasovao si već na svim aktualnim anketama. Možeš napraviti svoju anketu!

Oznake

Sve najbolje!

Nekoliko korisnica i korisnika koji danas slave rođendan:

Čestitamo!